Wakeboardfilm 2006

Wakeboardfilm 2006
den va faktiskt bra!

dock jävligt långt intro innan ni började köra.. fint men långt..

Wakeboardfilm 2006
snygga vinklar och snyggt filmat men använd stativ! Det är sjukt skakigt. annars hyffsat bra redigerat. najs film... feta trick bra åkt

Wakeboardfilm 2006
bra låt
dåligt filmat men härliga vinklar
jobbit med så mkt slowmo
inga feta trick förrutom flippen och wakeskaten
bra redigering

Wakeboardfilm 2006
baotsen sa:
fan najs å sätta tantrum trots den lilla höjden! Ska träna på det i sommar som fasen...
bra redigerad film!
Yoyo! Svårt att göra så mycket med dom svallen.. den lilla båten och 55 hk e ju inte den optimala wakeboardbåten.. lycka till med tanten...

Wakeboardfilm 2006
Kurtti sa:
baotsen sa:
fan najs å sätta tantrum trots den lilla höjden! Ska träna på det i sommar som fasen...
bra redigerad film!
Yoyo! Svårt att göra så mycket med dom svallen.. den lilla båten och 55 hk e ju inte den optimala wakeboardbåten.. lycka till med tanten...
Aa har samma problem med svallen.. men man får ta det man har!

Senast ändrad:
Wakeboardfilm 2006
hmpf... Snyggt!

Själv håller man fortfarande på att sätta en bs 180. Har bara åkt 3 tillfället totalt så är inte så het ännu. Har väldigt svårt att göra en hög ollie bara..:/ Har införskaffat en bättre wakeboard nu så vi får se vad den kan förbättre, var så j*vla dåligt kant grepp i min första.

Har nu en Hyperlight M**** bräda. Någon som vet det minsta om hyperlight om dem göra bra saker? Vi fick en hyperligt wakeboard och ett par vattenskidor för 3000 kr. Killen vi köpte av ville ha 5000 kr igentligen men vi prutade :P Han är tydligen sjukt duktig och ska åka sm om 3 veckor. Han sa att det var en bra bräda så jag litade på honom..

Saknar dock att jag inte kan byta fenor längst ut, är bara förhöjning i själva waken där.
Gör det stor skillnad om jag byter min 1.6" fena mot en 2" ? vill ju ha grepp!

Wakeboardfilm 2006
grym film tycker jag ...jag tyckte ni fick grymt bra höjd trots att vågen inte var så överdrivet stor. beror det mkt på wakeboard bågen eller?? alltså e det värt att fixa en??

Tillbaka
Topp