Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Wallflip
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jib_Jeppe" data-source="post: 172996" data-attributes="member: 38716"><p>1. Spring mot väggen med bestämda steg.</p><p>2. Kliv upp med en fot på väggen ca 1-1,5m upp.</p><p>3. Tryck ifrån med foten lite som om du ska springa uppåt på väggen, kasta samtidigt huvudet bakåt.</p><p>4. Håll kvar huvudet bakåt och vänta på att dina fötter ska möta marken.</p><p></p><p>Jag började på en tjock madrass med tunnare madrass ovanpå för att få någon form av känsla av säkerhet...</p><p></p><p>Sen kommer du bli säkrare på landningen men i början tror jag inte jag tänkte på den så mycket. Kom av sig själv på nåt sätt.</p><p></p><p>(har en bild på min wallflip här på freeride... kolla in den! ^^)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jib_Jeppe, post: 172996, member: 38716"] 1. Spring mot väggen med bestämda steg. 2. Kliv upp med en fot på väggen ca 1-1,5m upp. 3. Tryck ifrån med foten lite som om du ska springa uppåt på väggen, kasta samtidigt huvudet bakåt. 4. Håll kvar huvudet bakåt och vänta på att dina fötter ska möta marken. Jag började på en tjock madrass med tunnare madrass ovanpå för att få någon form av känsla av säkerhet... Sen kommer du bli säkrare på landningen men i början tror jag inte jag tänkte på den så mycket. Kom av sig själv på nåt sätt. (har en bild på min wallflip här på freeride... kolla in den! ^^) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Wallflip
Tillbaka
Topp