war

war
Ja det finns det,Men jag kommer inte ihåg vart! Fast jag har sett hela filmen riktigt bra tycker du ska köpa den,Tycker också att du kan köpa Teddybear Crisis den e bra den med!

war
Sa jag att jag inte sett nya filmer?, och den e inte så gammal, 2003! fråga vem somhelst som kan lite skidfilmshistoria som tex jag lr rastaviberationer... jag har sett de flesta av årets med; WAR teddybear chrisis,hitlist, shanghaai six, rising, first price m.fl. och alla de större av förra årets film, så jag kan säga att ready frie aim e bäst, och den bästa freeradicals e; a ski odysé 2001,...
Hit List (MSP) är årets bästa hitils!

war
<köp inte den, den sög! en bra film är ready fire aim, P.S. jag har sett de flesta skidfilmer som finns, så att du vet de!

war
haha pojken_fran_bergen hahaha! Men det kanske kan vara bra att se lite nyare filmer än typ 5 år gamla filmer, där typ alla kör dom första salomon teneighty... maybe

war
MartinT du påstår att pojken från bergen bara sett skidfilm där alla kör med dom första teneighty.... min fråga är. vafan spelar det för roll för dte första så är dte inte du som åker på dom, för dte andra så kan det väl kvitta om dom har lite annan design? det är väl inte dte som gör dom feta hoppen och droppen eller?

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp