Tja Måns!
Haha...
Kul det här. Blev inga Warps för dom var slut... Panik-köpte ett par, haha, Crazy Creek istället... 12 timmar innan jag skulle till Sälen.
Dom var i full nivå med mitt dåvarande åk-kunnande och min dåvarande bräda, en Colorado Snowboards 153cm från 94 typ...
Fyra veckor senare hade jag lagt ut 700€ (inkl bindningar) på en Duotone-bräda (170cm, medelstyv) och ett par Salomon F22-boots. Ett par vettiga bindningar inhandlades också, Mission. Men jag ångrar att jag inte pyntade 100€ till för ett par PH1. Hade det inte varit för att vi enbart åkte puder de två första veckorna i Alperna (10-24 januari typ, Rendl rules) hade nog inköpen kommit tidigare. Senare köptes även en till Duotone-bräda (162cm, flexig). Transceiver (digi), sond, spade o ryggsäck (allt Ortovox) köptes också. Köpte också ett rese-strykjärn för att kunna valla billigt hemma i Pettneu.
Så tyvärr, vet inte hur Warp-skorna är... Men Crazy Creek skorna sög hejdlöst. Ivf om man inte har vader som Roberto Carlos (jämförbara med en normal jibbers lår). Dvs dom satt på tok för löst kring vaden och svarade inte alls. I övrigt verkade dom faktiskt hålla bra kvalité, lite klumpiga och 2cm längre än Salomon (som iofs är väldigt korta).
Fakta om min vistelse ville ni ha också...
Åkdagar: I snitt sex dagar i veckan.
Utgångsdagar: Endast en kväll i veckan.
Dagligt alarm: 07:22
Antal inköpta after-ski öl: En. In your face hawaii_mike!
Landade i landningen i största hoppet i Lech: Ja.
Vad har vi lärt oss av det här då? Ingenting. För mina 200 kronors Fjällräven-byxor fungerade utmärkt (iofs ett shysst-märke men priset bestämmer inte) och min 500 kronors Tenson-jacka (dito) likaså.