Weekend med bra skidåkning, för en billig peng!

hansaflex

Ny medlem
Tjenare
Är sugen på att dra upp nu i veckan eller nästa på en liten torsdag till söndag weekend och åka lite. Kollade rundor lite på resebolag och hittade faktiskt riktigt billiga saker, bla Lappland för 600:- för ungdom! Men det är det att jag vill ha bra skidåkning, inget skit. :P Det vill väl dem flesta.

Frågan är: Vet någon ett bra ställe med roliga parker och lite offpist, inget extremt men, där det inte är allt för dyrt? För jag betalar hellre 1500 för bra backar och parker och kvalitet.

Tack för hjälpen.

Näää...i Lappland har dom ingen riktig skidåkning, bara skit. Sätt dig på bussen och åk till Bjursås i stället. Bra backar och toppenfin park, tyvärr är offpisten rätt extrem just nu (ingen snö), men man kan inte få allt...

That´s all kids! / MM

PS! Man får de svar man förtjänar... DS.

åk till kittelfjäll med aktivitetsfixarna 1600 :D
så ser du till att bygga hopp med mig.. jag drar imorgonkväll :D

JAg vill åka skidor någon helg framöver.
Jag var i Sälen nu (kom hem igår) och känner att jag måste åka mer.
Har åkt till Romme och Kungsberget så gott som varje helg i vinter, men vill gärna längre norrut.
Undrar om det är någon som ska bila uppåt och har en plats i bil&stuga? Vill gärna komma billigt undan...
när vi var iväg denna vecka ordnade jag ihop oss 11 pers som var med, men orkar inte ordna en resa till , så jag tänkte att om det är någon annan som har ordnat en resa och har en plats över,åker ajg gärna med:-) JAg är ganska lättsam av mig..

Tillbaka
Topp