jag var där i början på mars så vet inget om jul/nyår, men ligger ju högt upp så det kan nog vaar rätt bra me snö. nästa all åkning sker ändå ovanför trädgränsen ändå. Skulle vilja åka tillbaka själv. är en ut av de coolaste ställen jag vart på om man ser till ren åkning. finns inte så mycket mer än berget. ligger som ingenstans känns det som. ha det så kul. vore balt o få en rapport där i från. kanke ska bege sig dit igen.