Whistler 06/07 Boende finnes

qvenner

Ny medlem
Tja!

Om det e ngn som e sugen på Whistler så har boende för säsongen 06/07. Vi e hittils 3 killar o en tjej som ska åka o som e helt 100% säkra. Vi SKA stanna från sen november eller tidig december till början på maj.

1plats ledig av 5 möjliga..

Först till kvarnen maler puder i whistler!!!!!

(o det finns jakuzzi)

Hör av er..

Jag finns i Åre

Q

Jag funderar skarpt på att göra min skidlärar praktik i Whistler nästa år från ca 20 december till mitten av april. Om jag lyckas med att fylla upp spargrisen & skaffa arbetstillstånd & sådant. Men vore intressant att höra lite mer. Hyra? Vart i Whistler den ligger? mm.

Skicka ett mail emiliaabrahamsson@hotmail.com

/Emilia

Jag kan väl också ta och säga att jag är intresserad, väldigt intresserad. Om det blir av så stannar jag liksom ni från sent november/tidigt december, dock måste jag sticka lite tidigare, slutet mars, eftersom jag har en militärtjänst som väntar... Om jag fixar ihop pengar och löser sånna värdsliga saker är jag där för att klämma lagg, inget annat. Möjligtvis lite festande, men mest lagg!

Hade! /Carl

Tjena..

Sitter här hemma i borås och funderar på säsong i kanada. Vad skulle hyran ligga på? Nära/långt från backen?

Hyran kommer vara på 4000 per person o månad. Lägenheten ligger typ 5 minuter från backen. (Creekside Gondola heter liften.)

Snödjup

Tillbaka
Topp