Whistler - dela boende!

miky

Ny medlem
Whistler - dela boende!
Sitter och letar boende i whistler för vintern och hittar boende för 4 eller fler för inte allt för höga priser. Då undrar jag om det finns några trevliga människor som vill dela boende.
Min plan är att sticka över den 12 dec, och har då boende till den 20dec. Men sedan blir det iglooo. Så jag kommer att leta boende på plats om jag inte hittar något från Sverige.
Så om det är någon som skall över och inte har något boende och vill dela, eller vill ha en trevlig kille på sin soffa under några kvällar så kan ni höra av er.
Maila mig; mickyfree@hotmail.com
// micke

Whistler - dela boende!
Tja

Jag sitter och har ingen att åka med eller har hittat något lämpligt boend en måste bara åka någon stans också är jag löjligt sugen på Canada, men har du hittat ett boende för hela vinter och ett fram tills den 20?

Whistler - dela boende!
jag har boende på ett vandrarhem från den 12 till den 20 som det ser ut nu. Men när man letar boende så kostar en lgh. med 2 sovrum etc. ungefär 3000 cad i månaden eller lite mer. Blir man 4 pers som åker så blir det inte så mycket i månaden p/p.
Har 1/2 polare som kommer över i blrjan av jan.

Whistler - dela boende!
Men skall dina polare stana vintern ut så skulle vi kunna hyra något tillsammans för det tjäns som i fall man gör det så borde det inte vara svårt att få tag på en till som vill hänga med. Jag vet inte riktigt när jag kan åka men ganska så omgående ialla fall.

Whistler - dela boende!
Tjena! Jag och min vapendragare Borka kommer upp i början av januari och är sjukt intresserade av något boende. Har tänkt att stanna och jobba säsongen ut och Vi är både rumsrena och trevliga! Hör av er!!

Whistler - dela boende!
Hej, Har gjort 2 vintrar i Whistler och vet att det är supersvårt att få boende. Särskillt på plats. Vi bodde på snuskigt Hostel (som tur är inte finns kvar) första året till en aldeles för hög hyra.
Andra året hade vi kontakter som tur var. Fixa nåt snarast! Kronan är ju starkare nu o jag vet inte hur det är med arbetstillstånd, men när vi åkte var även det nästan hopplöst. Glöm barer och restauranger.
Barnpassning eller städning är det som gäller. Om man inte tar jobb som vollentär och säljer liftbiljetterna förstås ;).

En tröst är ju att backarna aldrig tar slut och att det är otroliga o-preparerade ytor.
Lycka Till o berätta gärna hur det går!

/Lina

Tillbaka
Topp