Whistler i feb flygbiljett+ boende 1vecka klart, men vi vill vara där längre! någon som har plats?

freeride81

Ny medlem
Whistler i feb flygbiljett+ boende 1vecka klart, men vi vill vara där längre! någon som har plats?
Tjena, Danne o Calle här! vi är två liftwaffes från åre inne på tredje säsongen nu.
Vi ska jobba i åre tills 6 feb sen drar vi till whistler den 9:feb vi har köpt flygbiljett dit och idag fick vi boende i en vecka på shoestringlodge! men vi vill ju stanna mycket längre så om nån har sängplatser hör av er eller om ni ser oss i whistler hojta till! vi kommer leta runt som fan där, glider runt i swe mössor :)
Vi har letat så gott det går o ingen på forumet här verkar ha plats så vi körde på ren chansning när vi köpte biljetten! brukar ju alltid vara några som drar hem o så några stannar så det borde finnas plats någonstans,
Vi är öppen för förslag!!!!

Annars vi ses i whistler!

Jag sticker över nu på söndag och kommer att bo på shoestringlodge till den 20 dec. Har inte heller något boende mer än det för tillfället. Så jag letar människor att dela med under vintern.
Hör av er om ni vill dela boende.
//micky

e i whistler nu o bor hos en kompis tillfalligt, e helt sjukt mkt folk o alla vill ha boende, finns nastan inga boenden alls, sa ak nagon annanstans om ni inte har boende, shoestring kan ni ju bo hela sasongen om ni har pengar iofs....
hor av er om ni kommer....

Aha!! tack för rekommendationen men vi dar över ändå o hoppas på boende!

hejsan!
jag o fyra kompisar drar den 14 feb, vi har inget boende el nat , och tanker stanna hela sasongen. Men det verkar ju vara lattare o hitta nat storre till flera sa vill ni ha sallskap sa hor av er.

Tillbaka
Topp