Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Whistler vs fernie
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HedlundMannen" data-source="post: 120752" data-attributes="member: 52202"><p>Har inte heller varit i något av dem. Men bodde ihop med x antal kanadicker under min tid i Australien. De berättade att whistler är hårt drabbade av temperaturhöjningar, o har därför problem med att erbjuda samma goa åkning som de kunnde göra för några år sedan. Whistler sitter även på många sk locals med dålig atityd. De kallar sig själva för locals, för att de bott där i några år... O de motarbetar nykomligar för att höja sin egen status. Något som sticker hårt i mina ögon. </p><p></p><p>Mina vänner rekommenderade istället Banff. De tycker också att man ska ge de amerikanska bergen en chans, "under de där trasorna - där kan man allt finna lite gott"</p><p></p><p></p><p>Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HedlundMannen, post: 120752, member: 52202"] Har inte heller varit i något av dem. Men bodde ihop med x antal kanadicker under min tid i Australien. De berättade att whistler är hårt drabbade av temperaturhöjningar, o har därför problem med att erbjuda samma goa åkning som de kunnde göra för några år sedan. Whistler sitter även på många sk locals med dålig atityd. De kallar sig själva för locals, för att de bott där i några år... O de motarbetar nykomligar för att höja sin egen status. Något som sticker hårt i mina ögon. Mina vänner rekommenderade istället Banff. De tycker också att man ska ge de amerikanska bergen en chans, "under de där trasorna - där kan man allt finna lite gott" Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Whistler vs fernie
Tillbaka
Topp