Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Whistler vs fernie
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="balanselius" data-source="post: 120753"><p>Ok nu är det dags för nån som faktiskt varit i båda orterna att svara. Fernie är inte för den som vill jibba men whistler är mkt bra för det. Fernie har inte mycket till uteliv och all åkning i princip i ett vädersteck men om det snöar så är den torrare där än Whistler och blir inte lika snabbt uppspårad.</p><p> Whistler har allt på gott och ont. Stämning är en smaksak men säg så här Fernie känns mer äkta och jordnära. Vad gäller puder så med tanke på folks ovilja att bromsa global uppvärming så säger jag ta en trisslott. Just det liftkortet kostar nog runt tio papp i Whistler i år. </p><p><a href="http://www.whistlerblackcomb.com/index.htm" target="_blank">http://www.whistlerblackcomb.com/index.htm</a></p><p></p><p><a href="http://www.skifernie.com/" target="_blank">http://www.skifernie.com/</a></p><p>PS Banff har sjukt mycket usla engelsmän och annat som är i vägen i systemet, håll er därifrån!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="balanselius, post: 120753"] Ok nu är det dags för nån som faktiskt varit i båda orterna att svara. Fernie är inte för den som vill jibba men whistler är mkt bra för det. Fernie har inte mycket till uteliv och all åkning i princip i ett vädersteck men om det snöar så är den torrare där än Whistler och blir inte lika snabbt uppspårad. Whistler har allt på gott och ont. Stämning är en smaksak men säg så här Fernie känns mer äkta och jordnära. Vad gäller puder så med tanke på folks ovilja att bromsa global uppvärming så säger jag ta en trisslott. Just det liftkortet kostar nog runt tio papp i Whistler i år. [URL]http://www.whistlerblackcomb.com/index.htm[/URL] [URL]http://www.skifernie.com/[/URL] PS Banff har sjukt mycket usla engelsmän och annat som är i vägen i systemet, håll er därifrån! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Whistler vs fernie
Tillbaka
Topp