Tjenis,
är sovplatsen fortfarande ledig?
Jag åker nu på Onsdag den 14 jan och letar sovplats för fullt... jag stannar i två månader.
är den redan upptagen och ni hör om någon annan ledig sovplats, skicka gärna ett mail, det vore jätte trevligt.
ha det gott,
/ Karin
l00_lan@l.kth.se
0704-933125