Whiteout - inga poäng, men nya kläder..

Superpark

Aktiv medlem
Tjena mors!

har precis insett att jag inte kan tillgodoräkna mig 40 poäng till min examen då jag saknar 2+3 poäng av 20+20..

tänkte därför i alla fall belöna mig med nya kläder och tänkte köra på dessa:
_yuri.gif

_cosmosblack.gif

någon som prövat dessa? kommentarer?

totalt pris: 4 795 + 3 895 = 8 690 pix!

laters...

Senast ändrad:
Har haft ett sånt ställ.. Sjukt bra.. Köp bara köp....

Edit: Allt är genomtänkt på stället. Hittar inget att klaga på det stället.

Senast ändrad:
Varför är det så sjukt bra då? Mr Detaljer.
Tycker du ska vänta med att svara tills du vet vikt och längd iaf.

sjukt snyggt!!!!!!! WHITEOUT GÖR JU RIKTIGT BRA GREJJER MED, GORE-TEX O SÅNT SHIT, KÖR PÅ DE DE E RIKTIGT SNYGT OCH GRYMT BRA!!!!!!!

Materialmässigt är dessa kläder grymma. Jag hade ett par Yuri pants från 04 och tyckte inte kvalitén stämde överens med priset man betalade. Tycker dock att deras grejer i år känns mer gedigna. Köp för jag tror itne du kommer ångra dig alls. Genomtänkta kläder!

Dom där kläderna är så sjukt cleana.
Har själv funderat på jackan, men somsagt är det inte nå billiga kläder..

Har testat och kännt på sakerna och hittar inga fel med dom, det är riktigt bra saker till ett riktigt pris. Om du har råd, så köp och var glad!

CustomX sa:
jag är en 185 och väger in på 88kg muskler..

tänkte köra Large på båda..
Nej, kör inte Large. Rekomenderar dig att ta XL, kommer sitta sjukt mycket snyggare och L kan tillochmed försvåra rörligheten. 185cm muskler är XL ;)
Hadet!

CustomX sa:
hmm,, okej någo nsom vet var man kan få tag på den i XL?
Affärer som säljer whiteout kan oftast fixa hem den i större storlekar.
www.adrenalinlulea.se säljer, och borde kunna få hem den i XL om dom inte redan har den!

jäkligt snygga kläder, men 300k tjänstebil är inte så mkt att hänga i granen:)

Bara jag som tycker att jackan verkar mer blanksvart och brallorna mer mattsvarta? Min känsla är att det inte går ihop. Gillar brallorna skarpt, skulle välja en annan jacka. (you asked for comments)

(Vad har tjänstebilen med det här att göra?)

FKihlberg sa:
Bara jag som tycker att jackan verkar mer blanksvart och brallorna mer mattsvarta? Min känsla är att det inte går ihop. Gillar brallorna skarpt, skulle välja en annan jacka. (you asked for comments)

han slipper betala bensin och bil ^^

FKihlberg sa:

Det är nog bara bilderna..

FKihlberg sa:

är bara bilderna.. så det är lugnt..

bilen var bara en parentes..

(likt denna, alltså jag har fått nytt jobb och tänkte unna mig nya kläder..)

köp minst XL på brallorna´tycker jag, annars blir det nog inte tillräckligt baggy ;) själv hade jag köpt XXL om det finns i år...

men va faan grabbar nu fick jag ju fet ångest..

L eller XL?

bestämm er måste ju beställa snarast... ;-)

ni som haft dessa kläder vad tycker ni?

Senast ändrad:
CustomX sa:
fnurpen sa:
jäkligt snygga kläder, men 300k tjänstebil är inte så mkt att hänga i granen:)
nej blir väl en trött a4 avant 2.0T quattro -06, tur att man har råd med sportbil på söndagarna.. ;-)
haha jag har en identisk, det underbara är att motorn låter väldigt konstigt, efter en vecka och 20 mil, vi ger audi en varm applåd.

Jag har byxorna, grymma !
Är 182cm lång, har biffiga ben (fotboll/skid lår) och L sitter baggy på mig ! tycker nästan de är för långa så om du inte har sjukt långa ben så funkar L garanterat.

Snacka med Alpingaraget i stockholm, de har alla storlekar o färger hemma. Är det slut tar de hem nya till dig.

Andreas

Wigholm sa:
Jag har byxorna, grymma !
Är 182cm lång, har biffiga ben (fotboll/skid lår) och L sitter baggy på mig ! tycker nästan de är för långa så om du inte har sjukt långa ben så funkar L garanterat.

Snacka med Alpingaraget i stockholm, de har alla storlekar o färger hemma. Är det slut tar de hem nya till dig.

Andreas
Tack, får helt enkelt åka dit och pröva..!

Tja, kläderna är grymma. Har kört lite olika Whiteout under 3år nu och måste säga att dessa kläder har mycket bra lösningar o detaljer. Tror defnitivt du kan köra large(om du inte vill ha riktigt stora kläder) , har själv iarge och är 185cm o väger ca 85kg. Men det bästa är ju om du kan prova kläderna först.

Öh??? Känns som det är någon här som bara vill skryta över sitt jobb, hur mycket pengar han tjänar, tjänstebil och hur dyra kläder han ska köpa. Skaffa dig ett liv istället. Vem faan bryr sig om din tjänstebil och din lön? Om du verkligen ville veta om "någon som prövat dessa? kommentarer?" så är väl faan inte ditt jobb relevant! Köp dig lite självkänsla för dina pengar istället så slipper du skryta inför 14-åriga jibbers.

JockeSki sa:
Öh??? Känns som det är någon här som bara vill skryta över sitt jobb, hur mycket pengar han tjänar, tjänstebil och hur dyra kläder han ska köpa. Skaffa dig ett liv istället. Vem faan bryr sig om din tjänstebil och din lön? Om du verkligen ville veta om "någon som prövat dessa? kommentarer?" så är väl faan inte ditt jobb relevant! Köp dig lite självkänsla för dina pengar istället så slipper du skryta inför 14-åriga jibbers.
hahahaa!! puss på dig ;-)

JockeSki sa:
hehe :D

det är lugnt ;- ber om ursäkt om inlägget uppfattades som provocerande (även om denna känsla innfann sig genom den svenska avundsjukan..)

men bara för den skull ska jag redigera inlägget och ploka bort det jag tror att du tog illa upp av...

känns det bättre då?

Senast ändrad:
kanske inte är relevant, men undrar för mig själv. gör HH bra kläder är ivf sugna på ett par brallor dem har.

Whiteout brallorna är skit snygga btw. men känns inte riktigt som min stil at the moment.

Hult87 sa:
kanske inte är relevant, men undrar för mig själv. gör HH bra kläder är ivf sugna på ett par brallor dem har.

Whiteout brallorna är skit snygga btw. men känns inte riktigt som min stil at the moment.
Har polare som är en riktig jävla gris, han körde med någon hängselvariant från HH han var riktigt nöjd, vattentät och grejer.. ;-)

hehe okej, vad menar du med att han var en gris? det är förresten
66140314.jpg

jag kollar på :P någon som har erfarenhet av dessa ?

Har jackan, fast i lite gladare färg. Dock ej provat den på berget än men den är hittills sjukt trevlig!

Det är stora storlekar så köp testa dem i butik innan du beställer. Aldrig kul att släpa runt ett tält när man bara ville ha lite loose fit.

Hult87 sa:
hehe okej, vad menar du med att han var en gris? det är förresten

jag kollar på :P någon som har erfarenhet av dessa ?
du vet en sån här som bailar i varenda jävla backe, åker mer på knä och rumpa än på brädan dock med samma fart som alla andra..

intressen så som snöbollskrig, iglobygge mm..

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp