Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Står det på King of Style fan-paget på facebook samt King of Style-bloggenSetermaan sa:På hemsidan står att Gaut och Frankum också kommer. Sen står Håtveit och Dumont med i åkarlistan nu. Om det är sant som Horse-E skriver att McChesney kommer så blir det ett sjuhelvetes startfält!
Winter jam är hela evenemanget med snowboard osv king of style är bara skidorna!Teufel sa:skillnad på winter jam och king of style?
Tackar! Ätligen kopplar jag! Tänkte att de bara var bra störigt att olika namn på samma event.. aja tacksi!KaILe sa:Winter jam är hela evenemanget med snowboard osv king of style är bara skidorna!Teufel sa:skillnad på winter jam och king of style?![]()
Ja, SVT2 kommer sända lite grann tror jag ialfE_D sa:kan man kolla på tävlingen på tvn ?
japp på 1an eller 2an kl 17.00 tror jag!E_D sa:kan man kolla på tävlingen på tvn ?
2an 19.00mart1n sa:japp på 1an eller 2an kl 17.00 tror jag!E_D sa:kan man kolla på tävlingen på tvn ?
17.00, SVT2. Snowboard då, skidor 19.00Horse-E sa:2an 19.00mart1n sa:japp på 1an eller 2an kl 17.00 tror jag!E_D sa:kan man kolla på tävlingen på tvn ?
ska du dit elis?ElisWaltersson sa:de bir ju kung de här![]()
njaa bättre och bättre vet jag inte, men utjämnat iaf!Blottarn sa:Faan va sweet..Det blir ju bara bättre och bättre :D
sant? isåfall helt sjuk galet kul!Horse-E sa:Tim McChesney kommer!