H hank Ny medlem 2004-12-20 wisdom+giro nine 9 MX = funkar det #1 jag ska köpa ett par wisdom och en giro nine 9 Mx, och har sett att det är folk som klagar, vad är det som inte funkar undrar jag. tror ni att det funkar med tillägget till remmen?
jag ska köpa ett par wisdom och en giro nine 9 Mx, och har sett att det är folk som klagar, vad är det som inte funkar undrar jag. tror ni att det funkar med tillägget till remmen?
DelaGhetto Ny medlem 2004-12-20 wisdom+giro nine 9 MX = funkar det #2 Fästet till remmen på wisdom får lixom inte plats riktigt men om man meckar lite så funkar det....men A-Frames funkar bäst.
Fästet till remmen på wisdom får lixom inte plats riktigt men om man meckar lite så funkar det....men A-Frames funkar bäst.
DahIin Medlem 2004-12-20 wisdom+giro nine 9 MX = funkar det #3 Wisdom fungerar utmärkt om du byter till helmet strap istället för den vanliga. Finns at köpa på Alpingaraget för 210 riksdaler.
Wisdom fungerar utmärkt om du byter till helmet strap istället för den vanliga. Finns at köpa på Alpingaraget för 210 riksdaler.
mannerstrale Ny medlem 2004-12-21 wisdom+giro nine 9 MX = funkar det #4 funkar inte, helt värdelöst, släng alltihop!
aendrew Ny medlem 2004-12-21 wisdom+giro nine 9 MX = funkar det #6 jo det funkar! med helmet strap .. annars går det icke
DavidEriksson Ny medlem 2004-12-24 wisdom+giro nine 9 MX = funkar det #7 inge skönt att ha Oakley när du har en Giro nine 9 MX hjälm,
Whybeck Ny medlem 2004-12-24 wisdom+giro nine 9 MX = funkar det #8 Det är fett skönt med ett par a-frame till 9 MX körde det hela förra säsongen...
J jontefreerider1993 Guest 2004-12-24 wisdom+giro nine 9 MX = funkar det #9 som sagt helmet strap annars känns det inte bra alls.