WU-tang tröjor

WU-tang tröjor
Jane6 sa:
LinusOnTheLine sa:
finns wu-tang tees på HM. Såg en senast idag!
Usch. Blir lika lack varje gång man ser en fjortiwzz med Run dmc/nirvana/the clash-tischa från H&M, they're BANDS not BRANDS
Och jag blir lika lack varje gång folk tror att run dmc är ett band.........

Wu wear europe är sidan du vill åt... Fri frakt inom hela europa om du beställer för minst 1500:-

WU-tang tröjor
Annars kan du väl beställa en tröja med en upp och nervänt wutang märke? tror att det var något annat svenskt band som hade det

WU-tang tröjor
ekebom sa:
Jane6 sa:
LinusOnTheLine sa:
finns wu-tang tees på HM. Såg en senast idag!
Usch. Blir lika lack varje gång man ser en fjortiwzz med Run dmc/nirvana/the clash-tischa från H&M, they're BANDS not BRANDS
Och jag blir lika lack varje gång folk tror att run dmc är ett band.........

Wu wear europe är sidan du vill åt... Fri frakt inom hela europa om du beställer för minst 1500:-
har du beställt därifrån?

WU-tang tröjor
tvivlar inte på att vissa som går runt med tröjor med såna märken inte har en aning vad det är för band/grupp/eller betydelse som är tryckt på tröjjan..
MEN jag tvivlar på att alla ni som h8ar så fort ni ser en blond tjej i en wu-tang tröja har gått fram och frågat om hon verkligen har koll eller inte, just sayin'!

fanns en riktigt go butik i borås för typ 6-7 år sedan, "top Style" där dom hade typ wu-tang, no fear, snoop dogg, west side, east side och alla dom coola märken ^^ då hade man ingen koll vad det var men det hade ju varit kul att ha kvar ngn fet tröjja sen den tiden nu ändå! :)

Tillbaka
Topp