Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
www.sport-conrad.de
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="iceman71" data-source="post: 1006044" data-attributes="member: 141917"><p>Hallå!</p><p></p><p>Jag lockades av de billiga priserna, men blev lite förvånad av att de inte ställer in bindningarna och att man rekommenderas att låta en annan butik fixa sådant. Förstod inte att det ansågs vara så lurigt att ställa in en bindning.</p><p></p><p>Hur brukar ni som erfarna SC-köpare göra. Vet ni hur man ställer in bindningen eller anlitar ni någon? Det där DIN-värdet har jag lyckats lista ut hur och vad man ställer in, men det verkar vara mer som ska justeras(?) eftersom de inte kunde göra det utan pjäxorna. Bindningen verkar iaf vara monterad rätt efter längden på pjäxan. </p><p></p><p>(Bindningen heter Fischer RSX Z13.)</p><p></p><p>/Iceman71</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="iceman71, post: 1006044, member: 141917"] Hallå! Jag lockades av de billiga priserna, men blev lite förvånad av att de inte ställer in bindningarna och att man rekommenderas att låta en annan butik fixa sådant. Förstod inte att det ansågs vara så lurigt att ställa in en bindning. Hur brukar ni som erfarna SC-köpare göra. Vet ni hur man ställer in bindningen eller anlitar ni någon? Det där DIN-värdet har jag lyckats lista ut hur och vad man ställer in, men det verkar vara mer som ska justeras(?) eftersom de inte kunde göra det utan pjäxorna. Bindningen verkar iaf vara monterad rätt efter längden på pjäxan. (Bindningen heter Fischer RSX Z13.) /Iceman71 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
www.sport-conrad.de
Tillbaka
Topp