Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
www.sport-conrad.de
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="iceman71" data-source="post: 1006560" data-attributes="member: 141917"><p>Ahhh, nu dyker det upp riktigt bra förklaringar. Dock så är mitt problem att jag inte hittade någon manual för bindningen utan bara blev hänvisad till yrkesfolk. Är det bara Fischer som är så restriktiva med att sprida kunskap om deras bindningar? DIN-inställningen gick ju däremot ganska lätt att lista ut hur den skulle göras.</p><p></p><p>På min rsx z13 har jag en underlig detalj som ser ut ungefär som larvfötter (räfflade gummiband) under framdelen på pjäxan. De går att vrida runt, så jag antar att de inte har med inställning av bindningen att göra(?). Det känns som om det hade varit för lätt att sabba inställningen annars. Någon som vet vad det kan vara?</p><p></p><p></p><p>/Iceman71</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="iceman71, post: 1006560, member: 141917"] Ahhh, nu dyker det upp riktigt bra förklaringar. Dock så är mitt problem att jag inte hittade någon manual för bindningen utan bara blev hänvisad till yrkesfolk. Är det bara Fischer som är så restriktiva med att sprida kunskap om deras bindningar? DIN-inställningen gick ju däremot ganska lätt att lista ut hur den skulle göras. På min rsx z13 har jag en underlig detalj som ser ut ungefär som larvfötter (räfflade gummiband) under framdelen på pjäxan. De går att vrida runt, så jag antar att de inte har med inställning av bindningen att göra(?). Det känns som om det hade varit för lätt att sabba inställningen annars. Någon som vet vad det kan vara? /Iceman71 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
www.sport-conrad.de
Tillbaka
Topp