Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
www.sport-conrad.de
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="iceman71" data-source="post: 1006564" data-attributes="member: 141917"><p>OK. Tack för info:n! Sorry för urspårningen...</p><p></p><p>Back on track: Menar du att man trots allt kan hitta de manualer som krävs för att ställa in in bindning när man beställer från SC? Som jag sa tidigare så känns det konstigt att de hänvisar till en lokal förmåga för att färdigställa inställningen.</p><p></p><p>Att det finns många experter på detta forum som klarar detta tvivlar jag inte på, men vi som inte har koll på alla detaljer kanske borde undvika näthandel (bla SC) inom detta område. Jag tog som sagt för givet att det skulle gå att läsa manualer så man kunde fixa det som återstod.</p><p></p><p>/Iceman71</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="iceman71, post: 1006564, member: 141917"] OK. Tack för info:n! Sorry för urspårningen... Back on track: Menar du att man trots allt kan hitta de manualer som krävs för att ställa in in bindning när man beställer från SC? Som jag sa tidigare så känns det konstigt att de hänvisar till en lokal förmåga för att färdigställa inställningen. Att det finns många experter på detta forum som klarar detta tvivlar jag inte på, men vi som inte har koll på alla detaljer kanske borde undvika näthandel (bla SC) inom detta område. Jag tog som sagt för givet att det skulle gå att läsa manualer så man kunde fixa det som återstod. /Iceman71 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
www.sport-conrad.de
Tillbaka
Topp