Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
www.sport-conrad.de
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Von_vettet" data-source="post: 1031012" data-attributes="member: 119552"><p>Detta fick jag ner förra året:</p><p></p><p>179 k2 pon2oon</p><p>186 atomic automatic </p><p>spade</p><p>sond</p><p>2 par stavar</p><p>skidbyxor</p><p>5 underställ</p><p>3 par vantar</p><p>ett gäng t-shirts</p><p>ett par hoodies</p><p></p><p>Även lite mindre tjafs säkert. men den sväljer en del. Dock är bagen ganska dåligt konstruerad. Hjulen har inte riktigt rätt diameter för att man ska kunna bära dem normalt utan att trasa upp undersidan. men om du lägger en plywoodskiva i botten så slipper du få in gruset som annars kommer in genom hålet som blivit upptrasat.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Von_vettet, post: 1031012, member: 119552"] Detta fick jag ner förra året: 179 k2 pon2oon 186 atomic automatic spade sond 2 par stavar skidbyxor 5 underställ 3 par vantar ett gäng t-shirts ett par hoodies Även lite mindre tjafs säkert. men den sväljer en del. Dock är bagen ganska dåligt konstruerad. Hjulen har inte riktigt rätt diameter för att man ska kunna bära dem normalt utan att trasa upp undersidan. men om du lägger en plywoodskiva i botten så slipper du få in gruset som annars kommer in genom hålet som blivit upptrasat. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
www.sport-conrad.de
Tillbaka
Topp