Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
www.sport-conrad.de
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 125853" data-attributes="member: 46762"><p>Jag undrar precis samma sak som Tompa, kommer Cadide´s lilla röda med om man köper ifrån Conrad? Såg att de satt sånna på Garaget nämligen... Det borde väl nästan göra det va? Men det är väl inte så många som har beställt den skida ännu... Men i början av november finns chansen att jag besvarar mig själv!!!</p><p></p><p>Fr33rid3r: Hur kan du jämföra de skidorna, de skiljer 11mm i midjan? Är det så att du är ute efter en twintip som är så pass stabil att den funkar i pisten eller, eller bara en bra skida för hela berget? För det finns jättemångaskidor runt 90mm som är bra på massa olika småsaker. Tex Mantra, men den saknar ju twintip...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 125853, member: 46762"] Jag undrar precis samma sak som Tompa, kommer Cadide´s lilla röda med om man köper ifrån Conrad? Såg att de satt sånna på Garaget nämligen... Det borde väl nästan göra det va? Men det är väl inte så många som har beställt den skida ännu... Men i början av november finns chansen att jag besvarar mig själv!!! Fr33rid3r: Hur kan du jämföra de skidorna, de skiljer 11mm i midjan? Är det så att du är ute efter en twintip som är så pass stabil att den funkar i pisten eller, eller bara en bra skida för hela berget? För det finns jättemångaskidor runt 90mm som är bra på massa olika småsaker. Tex Mantra, men den saknar ju twintip... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
www.sport-conrad.de
Tillbaka
Topp