Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
www.sport-conrad.de
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="linder" data-source="post: 206824" data-attributes="member: 58560"><p>Kommer in? du kan beställa dom redan idag med 181...</p><p></p><p>och som läxa till nästa gång kan man ju gå in på sidan och kolla själv? då får du även en prisuppift...</p><p></p><p>Fast jag ger den till dig... 439€ med frakt ~4100kr med andra ord. (detta är då med Rossignol Scratch 140 bindningarna vilket är att rekomendera)</p><p>----------------------------------------------------------------------------------------------</p><p>ontopic</p><p></p><p>Jag beställde ett par Völkl Karma från dom förra vintern och Fick hem dom på 4 dagar (fick sms av föräldrarna att dom stog i hallen) </p><p></p><p>alltså, frakten ligger på 20€ vilket är ~185kr och då får man skidorna hem till dörren (på en tid som inte är värd att kommentera) för 25-50% billigare än om man skulle gå ner till affären och köpa skidorna där och bära hem dom... </p><p></p><p></p><p>Stort plus till SportConrad och jag rekomenderar dom starkt</p><p>nämde jag att jag ska köpa från dom i år igen?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="linder, post: 206824, member: 58560"] Kommer in? du kan beställa dom redan idag med 181... och som läxa till nästa gång kan man ju gå in på sidan och kolla själv? då får du även en prisuppift... Fast jag ger den till dig... 439€ med frakt ~4100kr med andra ord. (detta är då med Rossignol Scratch 140 bindningarna vilket är att rekomendera) ---------------------------------------------------------------------------------------------- ontopic Jag beställde ett par Völkl Karma från dom förra vintern och Fick hem dom på 4 dagar (fick sms av föräldrarna att dom stog i hallen) alltså, frakten ligger på 20€ vilket är ~185kr och då får man skidorna hem till dörren (på en tid som inte är värd att kommentera) för 25-50% billigare än om man skulle gå ner till affären och köpa skidorna där och bära hem dom... Stort plus till SportConrad och jag rekomenderar dom starkt nämde jag att jag ska köpa från dom i år igen? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
www.sport-conrad.de
Tillbaka
Topp