Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
www.sport-conrad.de
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="wuchi" data-source="post: 210489" data-attributes="member: 33526"><p>montera gör man på 2-3 minuter i garaget. det är inte raketforskning vi snackar om.</p><p></p><p>jag tror inte jag behöver betala 50% mer för ett par skidor bara för att få tips. </p><p>tips läser man sig till på forum, man lånar polares lagg och testar sig fram.</p><p></p><p>och sist jag var på alpingaraget, och faktiskt köpte mitt senaste par skidor, fick jag vänta 25minuter på att få hjälp. trots att det var 6 anställda i butiken och 3 kunder (inkl mig) dock tyckte dom det var roligare att stå och snacka med varandra. fick påpeka 3-4 ggr att jag faktiskt skulle spendera ett par tusenlappar innan dom började bli intresserade av att betjäna mig. </p><p>så i fortsättningen köper jag mina prylar på internet eller där det är billigaste. </p><p></p><p></p><p>det enda man behöver en skidaffär för är för lästning/formgjutning av pjäxor. </p><p></p><p></p><p>frågan är ju bara vad det hjälper mig att jag har handlat svenska skidor i reklamationsprocessen. frakten tar ungefär samma tid då tyskland är otroligt smidigt att skicka paket till. jag bor ändå 67mil ifrån inköpstället.</p><p></p><p></p><p>man kan klaga hur mycket som helst på att det är fel, man sviker sitt land, man ska stödja sina svenska affärer. men om dom inte erbjuder det man söker och dessutom har fel priser så ser jag ingen anledning.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="wuchi, post: 210489, member: 33526"] montera gör man på 2-3 minuter i garaget. det är inte raketforskning vi snackar om. jag tror inte jag behöver betala 50% mer för ett par skidor bara för att få tips. tips läser man sig till på forum, man lånar polares lagg och testar sig fram. och sist jag var på alpingaraget, och faktiskt köpte mitt senaste par skidor, fick jag vänta 25minuter på att få hjälp. trots att det var 6 anställda i butiken och 3 kunder (inkl mig) dock tyckte dom det var roligare att stå och snacka med varandra. fick påpeka 3-4 ggr att jag faktiskt skulle spendera ett par tusenlappar innan dom började bli intresserade av att betjäna mig. så i fortsättningen köper jag mina prylar på internet eller där det är billigaste. det enda man behöver en skidaffär för är för lästning/formgjutning av pjäxor. frågan är ju bara vad det hjälper mig att jag har handlat svenska skidor i reklamationsprocessen. frakten tar ungefär samma tid då tyskland är otroligt smidigt att skicka paket till. jag bor ändå 67mil ifrån inköpstället. man kan klaga hur mycket som helst på att det är fel, man sviker sitt land, man ska stödja sina svenska affärer. men om dom inte erbjuder det man söker och dessutom har fel priser så ser jag ingen anledning. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
www.sport-conrad.de
Tillbaka
Topp