Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
www.sport-conrad.de
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hasse" data-source="post: 210621"><p>Den herren som kommer in med familjen lägger förmodligen mer pengar än dig. Antar att han skall köpa nya skidor till sina barn som som tävlar. Så då lägger han förmodligen ca 10000:- per unge skulle jag tro. Alpinklubbar är en guld gruva för alla skidbutiker så.</p><p></p><p>Tror inte det skall vara så svårt att göra så och lägga pengar emellan. Jag har då aldrig haft nåt problem med det iaf. Fast beror säkert en del på personalen den dagen och hur man löägger upp det oxå så.</p><p></p><p>Ang bindnings monteringen så är jag fortfarande tveksam till att det tar 2-3 min. För i så fall om du monterar ett par Pontoon, Big Daddy eller en annan FATskis med din hemma gjord mall så att det blir korrekt monterat så tycker jag verkligen att du skall lämna in en patent ansökan på den och sälja den till all skidbutiker.</p><p></p><p>//H</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hasse, post: 210621"] Den herren som kommer in med familjen lägger förmodligen mer pengar än dig. Antar att han skall köpa nya skidor till sina barn som som tävlar. Så då lägger han förmodligen ca 10000:- per unge skulle jag tro. Alpinklubbar är en guld gruva för alla skidbutiker så. Tror inte det skall vara så svårt att göra så och lägga pengar emellan. Jag har då aldrig haft nåt problem med det iaf. Fast beror säkert en del på personalen den dagen och hur man löägger upp det oxå så. Ang bindnings monteringen så är jag fortfarande tveksam till att det tar 2-3 min. För i så fall om du monterar ett par Pontoon, Big Daddy eller en annan FATskis med din hemma gjord mall så att det blir korrekt monterat så tycker jag verkligen att du skall lämna in en patent ansökan på den och sälja den till all skidbutiker. //H [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
www.sport-conrad.de
Tillbaka
Topp