Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
www.sport-conrad.de
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Torkkeli" data-source="post: 273484"><p>woho, fick hem mina Dynastar Trouble Maker idag. tog 4-5 arbetsdagar hit upp till Luleå, creds!</p><p></p><p>Men nu till problemet:</p><p>Köpte till bindningarna Look px 12 wi och fick därmed också skriva in sullängden 307mm.</p><p></p><p>Men nu när skidorna kom så satt det en lapp på skidorna som lyder:</p><p>"Attention! The binding is NOT adjusted to the original shoes of your skiing level and ability!</p><p>Please adjust the binding before use(according to your shinbone's head diameter and your personal skiing skills) to your original boots!"</p><p></p><p>Tetstade därefter att knäppa på pjäxorna och se hur det passade men jag märker direkt att det inte sitter så tajt som det borde...</p><p></p><p>Vad är det som jag kan justera eller är det något som jag måste lämna in i affär för att dem ska fixa? =/</p><p></p><p>Mvh Per</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Torkkeli, post: 273484"] woho, fick hem mina Dynastar Trouble Maker idag. tog 4-5 arbetsdagar hit upp till Luleå, creds! Men nu till problemet: Köpte till bindningarna Look px 12 wi och fick därmed också skriva in sullängden 307mm. Men nu när skidorna kom så satt det en lapp på skidorna som lyder: "Attention! The binding is NOT adjusted to the original shoes of your skiing level and ability! Please adjust the binding before use(according to your shinbone's head diameter and your personal skiing skills) to your original boots!" Tetstade därefter att knäppa på pjäxorna och se hur det passade men jag märker direkt att det inte sitter så tajt som det borde... Vad är det som jag kan justera eller är det något som jag måste lämna in i affär för att dem ska fixa? =/ Mvh Per [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
www.sport-conrad.de
Tillbaka
Topp