Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
www.sport-conrad.de
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sunk" data-source="post: 287519" data-attributes="member: 4836"><p>Sport Conrad är KUNG!!</p><p></p><p>Jag handlar numera enbart och med stort förtroende på Sport Conrad när det gäller alpina prylar. </p><p></p><p>Har beställt med en polare lite grejer, vid olika tillfällen (både denna och förra säsongen)</p><p></p><p>2par Naxo 21 bindningar</p><p>1par B3or</p><p>1par Garmont Endorphin Randonne pjux</p><p>2par hudar</p><p>1st lavinpaket</p><p></p><p>Samtliga grejer kom fram i bra skick innom 10 dagar (beror ju lite på hur man gör beställningen om det blir kring en helg)</p><p></p><p>Har väl köpt grejer från dem för motsvarande svenska priser 27 000 SEK och betalat ca 14 000.</p><p></p><p>Tycker jag är klockrent!</p><p></p><p>Det enda som kan vara en nackdel är väl möjligtvis reklamationer m.m...då är det ju lättare att komma in till en butik och prata! Annars tycker jag att de svarar snabbt och bra på frågor man har rörande deras produkter vid själva inköpstillfället!</p><p></p><p>Vad man däremot borde fundera över och vad som är lite allvarligt med detta internethandlande är ju att de stackars svenska handlarna riskerar att försvinna....det fungerar ju inte hur länge som helst att ha butiker i Sverige som fungerar som "show rooms"...där har de svenska butikerna ett stort problem vilket kommer att leda till lägre priser även här hemma...så måste det ju bli!? Annars blir det flera konkurser framöver tror jag!?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sunk, post: 287519, member: 4836"] Sport Conrad är KUNG!! Jag handlar numera enbart och med stort förtroende på Sport Conrad när det gäller alpina prylar. Har beställt med en polare lite grejer, vid olika tillfällen (både denna och förra säsongen) 2par Naxo 21 bindningar 1par B3or 1par Garmont Endorphin Randonne pjux 2par hudar 1st lavinpaket Samtliga grejer kom fram i bra skick innom 10 dagar (beror ju lite på hur man gör beställningen om det blir kring en helg) Har väl köpt grejer från dem för motsvarande svenska priser 27 000 SEK och betalat ca 14 000. Tycker jag är klockrent! Det enda som kan vara en nackdel är väl möjligtvis reklamationer m.m...då är det ju lättare att komma in till en butik och prata! Annars tycker jag att de svarar snabbt och bra på frågor man har rörande deras produkter vid själva inköpstillfället! Vad man däremot borde fundera över och vad som är lite allvarligt med detta internethandlande är ju att de stackars svenska handlarna riskerar att försvinna....det fungerar ju inte hur länge som helst att ha butiker i Sverige som fungerar som "show rooms"...där har de svenska butikerna ett stort problem vilket kommer att leda till lägre priser även här hemma...så måste det ju bli!? Annars blir det flera konkurser framöver tror jag!? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
www.sport-conrad.de
Tillbaka
Topp