Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
www.sport-conrad.de
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Timpolo" data-source="post: 841449" data-attributes="member: 116386"><p>Summering:</p><p></p><p>Valde att betala genom hemskickad faktura (Cash in advance), tog 4 dagar innan fakturan kom så har du bråttom betala via kreditkort direkt, hade tänkt att göra så från början men blev lite fel.</p><p></p><p>Pengarna drogs den 23 dec, anlände igår (29 dec). Allt har fungerat klockrent och stort plus för mailinformationen från UPS som visar var paket är någonstans. En glad Stefan ringde innan för att se om jag var hemma, sedan var det bara att anteckna namnet på hans minidator för att sedan raskt springa ut i garaget för att montera bindningarna som jag valde att få omonterade.</p><p></p><p>3824:- Inklusive frakt för K2 Domain 179cm med Look Pivot 14 bindningar. Passa på att handla nu när Euron är låg!</p><p></p><p>Mvh Timmy</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Timpolo, post: 841449, member: 116386"] Summering: Valde att betala genom hemskickad faktura (Cash in advance), tog 4 dagar innan fakturan kom så har du bråttom betala via kreditkort direkt, hade tänkt att göra så från början men blev lite fel. Pengarna drogs den 23 dec, anlände igår (29 dec). Allt har fungerat klockrent och stort plus för mailinformationen från UPS som visar var paket är någonstans. En glad Stefan ringde innan för att se om jag var hemma, sedan var det bara att anteckna namnet på hans minidator för att sedan raskt springa ut i garaget för att montera bindningarna som jag valde att få omonterade. 3824:- Inklusive frakt för K2 Domain 179cm med Look Pivot 14 bindningar. Passa på att handla nu när Euron är låg! Mvh Timmy [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
www.sport-conrad.de
Tillbaka
Topp