Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
www.sport-conrad.de
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="slalomgran" data-source="post: 851127" data-attributes="member: 115712"><p>Har tittat runt lite mot svenska affärer som säljer skidor.</p><p></p><p>SC säljer Dynastar 6th Sense Huge för 299euro dvs = <strong>ca 2800kr</strong></p><p>Alpingaraget säljer samma skida för <strong>7900kr</strong></p><p></p><p>SC säljer Fischer progressor 9 för 399euro dvs = <strong>ca 3700kr</strong></p><p>Alpingaraget säljer samma skida för <strong>6950kr</strong></p><p></p><p>Om mitt kommande köp kommer fungera smärtfritt så kommer Sport-conrad få sälja näst skidor jag ska köpa också.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="slalomgran, post: 851127, member: 115712"] Har tittat runt lite mot svenska affärer som säljer skidor. SC säljer Dynastar 6th Sense Huge för 299euro dvs = [b]ca 2800kr[/b] Alpingaraget säljer samma skida för [b]7900kr[/b] SC säljer Fischer progressor 9 för 399euro dvs = [b]ca 3700kr[/b] Alpingaraget säljer samma skida för [b]6950kr[/b] Om mitt kommande köp kommer fungera smärtfritt så kommer Sport-conrad få sälja näst skidor jag ska köpa också. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
www.sport-conrad.de
Tillbaka
Topp