Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
www.sport-conrad.de
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TonyS" data-source="post: 901963" data-attributes="member: 126217"><p>Hej och tack så mycket för svar. </p><p></p><p>Jag ska kika in på båda era förslag och se vad jag hittar. </p><p>Är det kanske lämpligare (om jag nu beställer via nätet) att endast köpa skida och bindning där och sedan</p><p>köpa sko där jag på plats har kunnat prova? Är det något jag behöver tänka på när jag köper bindning </p><p>som underlättar/försvårar köp av sko sedan? </p><p>Vad gäller valla, kan man använda tejp eller är det samma typ av skidor som man även kan valla "på riktigt" ? </p><p></p><p>Sorry för nybörjarfrågor! </p><p></p><p>// Tony</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TonyS, post: 901963, member: 126217"] Hej och tack så mycket för svar. Jag ska kika in på båda era förslag och se vad jag hittar. Är det kanske lämpligare (om jag nu beställer via nätet) att endast köpa skida och bindning där och sedan köpa sko där jag på plats har kunnat prova? Är det något jag behöver tänka på när jag köper bindning som underlättar/försvårar köp av sko sedan? Vad gäller valla, kan man använda tejp eller är det samma typ av skidor som man även kan valla "på riktigt" ? Sorry för nybörjarfrågor! // Tony [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
www.sport-conrad.de
Tillbaka
Topp