Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
www.sport-conrad.de
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RandoScando" data-source="post: 941520" data-attributes="member: 80520"><p>Jag vet från en mycket säker källa att SC köper in partier av andra-handssorteringar och jag väljer att lita på min källa. Men jag är å andra sidan inte kinkig med grafikfel etc. heller, så jag har inga problem med att köpa andrahandssorteringar. Och av egen erfarenhet vet jag att SC tar hand om reklamationer på ett bra sätt, även om det tar lite tid och även om det inte kan mäta sig med Hasse_Lindborg Svensk Skidservice™ så fixar de ev. problem.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RandoScando, post: 941520, member: 80520"] Jag vet från en mycket säker källa att SC köper in partier av andra-handssorteringar och jag väljer att lita på min källa. Men jag är å andra sidan inte kinkig med grafikfel etc. heller, så jag har inga problem med att köpa andrahandssorteringar. Och av egen erfarenhet vet jag att SC tar hand om reklamationer på ett bra sätt, även om det tar lite tid och även om det inte kan mäta sig med Hasse_Lindborg Svensk Skidservice™ så fixar de ev. problem. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
www.sport-conrad.de
Tillbaka
Topp