www.steepstore.com

swerre

Ny medlem
www.steepstore.com
Av alla ni som besökt den nya hemsidan www.steepstore.com vad tycker ?

Ranka upp den på en skala 1-10:

Själc tycker jag nog 7 än så länge iaf !

pz;)

www.steepstore.com
tycker också att det var trisst att de inte fått in nästan några skidor! men jag antar att det kommer, sen var de så jävla sega på att dra upp sidan så det sänker betyget också.
en 4a kanske en 5a är de värda...

Senast ändrad:
www.steepstore.com
Högst en 3:a ansålänge.De får väl in lite mer saker innan vintern men vart mkt besviken på steepstore,de har haft 5 månader på sig och gör det inte bättre än så här.Om de bara får in mer grejer de här året får de en 5:a-7:a beronde hur mycket grejer de tar in.För att bli bra måste de fixa "pixligheten" på headlinern och på endel bilder,Tråkig sida.Mycket bättre och lättfattad sida förut.Hoppes verkligen att de förbättras inom ganska snar framtid.

KOM IGEN NU STEEPSTORE! NI KAN BÄTTRE!

www.steepstore.com
5:a dom hade inga pjäxor och inte knappt några hjälmar och få skidor.. hoppas det kommer ut mer annars sänker jag det till 2:a elr 1:a men det kommer väl höjjas när dom får ut mer.. men man kunde ju förvänta sig mer i sortimentet eftersom dom har tagit lång tid på sig... ett plus är att det var kanska billigt

www.steepstore.com
D-spin sa:
Högst en 3:a ansålänge.De får väl in lite mer saker innan vintern men vart mkt besviken på steepstore,de har haft 5 månader på sig och gör det inte bättre än så här.Om de bara får in mer grejer de här året får de en 5:a-7:a beronde hur mycket grejer de tar in.För att bli bra måste de fixa "pixligheten" på headlinern och på endel bilder,Tråkig sida.Mycket bättre och lättfattad sida förut.Hoppes verkligen att de förbättras inom ganska snar framtid.

KOM IGEN NU STEEPSTORE! NI KAN BÄTTRE!
true, sanningens ord! =)

www.steepstore.com
precis som förra året, de flesta varorna finns inte ens. Får hoppas att dom kommer in med dom nya ägarna eller vad de snackas om, än så länge, max en 3a 4a

www.steepstore.com
Äh vafan, den är ju bra gjord, snygg och lättnavigerad. Det enda jag stör mig på är headern. Och sen att dom har lite produkter är väl en annan femma, men det lär ju komma in fler.

www.steepstore.com
Sen tycker jag att det är ruskigt dålig kvalité på bilderna på skidorna, inte för att det spelar någon större roll men bara som notis.

www.steepstore.com
CrashX sa:
Sen tycker jag att det är ruskigt dålig kvalité på bilderna på skidorna, inte för att det spelar någon större roll men bara som notis.
Detaljer detaljer. Fixar dom förmodligen när dom "kommit igång" ska du se :)

www.steepstore.com
hm, jag bestämmer mig när jag har fått mina oakley handskar som jag langade beställning på. just nu ligger dem på 5.5

www.steepstore.com
fan jag sänker betyget till EN 3:A ,fattarr inte heller varför dom har stoppat in bern baker under kategorien mössor.....

hemskt tråkig sida

//jR

www.steepstore.com
J-rockner sa:
fan jag sänker betyget till EN 3:A ,fattarr inte heller varför dom har stoppat in bern baker under kategorien mössor.....
Undrade jag också^^

Saknar produktbeskrivning till många grejjer också ;P Men men det kommer väl också inom sin tid.

Senast ändrad:
www.steepstore.com
skiter i hur sidan ser ut, bara den ær lættnavigerad och dom har bra grejjer! 6 før att inte årets stuff har kommit in

www.steepstore.com
CrashX sa:
J-rockner sa:
Undrade jag också^^

Saknar produktbeskrivning till många grejjer också ;P Men men det kommer väl också inom sin tid.
Bern Bakern är inte CE märkt, alltså den klassas inte riktigt som en hjälm. däför är den på mössavdelningen. men ja prata me en snubber från steep, och han sa att Baker hjälmen skulle bli CE märkt i år. så att den alltså skulle komma på hjälm avdelningen.,
men men, shit happens

www.steepstore.com
Ohm1e sa:
CrashX sa:
J-rockner sa:
Undrade jag också^^

Bern Bakern är inte CE märkt, alltså den klassas inte riktigt som en hjälm. däför är den på mössavdelningen. men ja prata me en snubber från steep, och han sa att Baker hjälmen skulle bli CE märkt i år. så att den alltså skulle komma på hjälm avdelningen.,
men men, shit happens
Hård hatt annarssssss

www.steepstore.com
en 4a...

. det tog en jävla tid o få upp sidan och de höll inte datumen som de hade lovat.
. vissa bilder var jäävligt dålig kvalité och storlek på.
. ingen snygg layout på sidan. jävligt ful faktiskt, lite rörigt.
. inte alls många grejer på sidan än.. men som sagt, de får nog in fler saker de kommande veckorna.

föredrar hellre skistore.se eller alpingaraget.se framför denna sida..

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp