true, sanningens ord! =)D-spin sa:Högst en 3:a ansålänge.De får väl in lite mer saker innan vintern men vart mkt besviken på steepstore,de har haft 5 månader på sig och gör det inte bättre än så här.Om de bara får in mer grejer de här året får de en 5:a-7:a beronde hur mycket grejer de tar in.För att bli bra måste de fixa "pixligheten" på headlinern och på endel bilder,Tråkig sida.Mycket bättre och lättfattad sida förut.Hoppes verkligen att de förbättras inom ganska snar framtid.
KOM IGEN NU STEEPSTORE! NI KAN BÄTTRE!
Detaljer detaljer. Fixar dom förmodligen när dom "kommit igång" ska du seCrashX sa:Sen tycker jag att det är ruskigt dålig kvalité på bilderna på skidorna, inte för att det spelar någon större roll men bara som notis.
Undrade jag också^^J-rockner sa:fan jag sänker betyget till EN 3:A ,fattarr inte heller varför dom har stoppat in bern baker under kategorien mössor.....
Bern Bakern är inte CE märkt, alltså den klassas inte riktigt som en hjälm. däför är den på mössavdelningen. men ja prata me en snubber från steep, och han sa att Baker hjälmen skulle bli CE märkt i år. så att den alltså skulle komma på hjälm avdelningen.,CrashX sa:Undrade jag också^^J-rockner sa:fan jag sänker betyget till EN 3:A ,fattarr inte heller varför dom har stoppat in bern baker under kategorien mössor.....
Saknar produktbeskrivning till många grejjer också ;P Men men det kommer väl också inom sin tid.
Hård hatt annarssssssOhm1e sa:Bern Bakern är inte CE märkt, alltså den klassas inte riktigt som en hjälm. däför är den på mössavdelningen. men ja prata me en snubber från steep, och han sa att Baker hjälmen skulle bli CE märkt i år. så att den alltså skulle komma på hjälm avdelningen.,CrashX sa:Undrade jag också^^J-rockner sa:fan jag sänker betyget till EN 3:A ,fattarr inte heller varför dom har stoppat in bern baker under kategorien mössor.....
Saknar produktbeskrivning till många grejjer också ;P Men men det kommer väl också inom sin tid.
men men, shit happens