X games the movie 3D

X games the movie 3D
asså, de är ju inte bara om X games! de är ju själva scenen som är med och den är tagen från X games! :) Har ni inte sätt dom andra filmerna där de är folk som råkar ut för olyckor hela tiden?

X games the movie 3D
jstalis sa:
asså, de är ju inte bara om X games! de är ju själva scenen som är med och den är tagen från X games! :) Har ni inte sätt dom andra filmerna där de är folk som råkar ut för olyckor hela tiden?
du tänker på final destination 3D. inte samma film! dock är en scen från x-games med i den också!

X games the movie 3D
AFTERBANG sa:
jstalis sa:
du tänker på final destination 3D. inte samma film! dock är en scen från x-games med i den också!
Aha, aah så hette dom! skumma filmer! :P Okej, haha vad fan.. xgames i 3D njaah..!

Jag har sätt 3D 2gånger, en gång på disneyland och de var hur mäktigt som hällst med massa effekter osv. Sen var jag på bio i Umeå och såg en skräck film i 3D och de var inte alls lika "coolt" som på disneyland.. tror inte de är sånn hit med att börja göra 3D filmer!..

Senast redigerad av en moderator:
X games the movie 3D

Här är trailern för att göra det lite enklare.
Kan dock bli lite löjlig, man vet aldrig med disney :P

Hela vinter x-game:t verkar ju endast kretsa runt Shaun White också, men det kanske bara är så att trailern ger lite fel intryck.

Senast ändrad:
X games the movie 3D
filmen kommer ju bara följa Danny Way, Kyle loza, Bob Burnquist, Travis Pastrana, Ricky Carmichael och shaun white... så tyvärr ingen skidåkning med i filmen skulle jag tro!

X games the movie 3D
AFTERBANG sa:
filmen kommer ju bara följa Danny Way, Kyle loza, Bob Burnquist, Travis Pastrana, Ricky Carmichael och shaun white... så tyvärr ingen skidåkning med i filmen skulle jag tro!
nja jon olsson är ju typ lika känd som shuan white så kanske det kommer lite skidåkning

X games the movie 3D
Frinkenstain sa:
AFTERBANG sa:
nja jon olsson är ju typ lika känd som shuan white så kanske det kommer lite skidåkning
nej jon kommer inte medverka. jag skrev ju nyss alla som kommer medverka? kolla x-games the movie officiella hemsida. där står det.

och nej. jon olsson är inte lika känd som shaun white för den delen heller.

Tillbaka
Topp