X-games

• Trådstartare Trådstartare simonl
  • Start datum Start datum
S

simonl

Guest
X-games
nån mer än mej som såg på x-games igår på eurosport? hall var värdig vinnare .. simon kämpade på med sin skada.. själv tycker jag att favre skulle vinna.. vad hände med jon då? vad tycker ni om ni såg det?

X-games
jag såg men jag tyckte dock att simon skulle åtminstone kommit tvåa fast jag går iofs oftast på stil. men vad hände med halls specialare???

X-games
Jag såg ocksåå! Det va riktigt kul å se hela tävlingen. Tycker dock riktigt synd om simon, man såg hur han pinades av sitt ryggont. ändå gav han sig upp å åkte igen! det e en riktigt kämpe!

X-games
Jag kollade lite, men jag var tvungen att stänga av ljudet och sätta på egen musik eftersom Eurosports svenska kommentarer är ett skämt.

X-games
Finns på www.skifilm.no där finns det fler klipp från bland annat us open och lite trailers.

X-games
tycker de e synd att vid alla snabbare rotationer som gjordes utav Tanner Olsson dUmont så lägger dom bara upp benen på ryggen i ett kors.. jag kan inte köra pipe de kan jag säga men varför gör man så liksom..

Sluta snurra så jävla mycke o kör smoothare liksom.. Kolla Laurents åk liksom..

X-games
jag såg från och med andra omgången. Jag tycker Jon körde jävligt skönt med sina grejer fast han hade för lite air, men Tanner var värdig vinnare och Favre var också grymm.
Tycker det var jävligt dumt och oproffsigt att köra med kass rygg av Dumont, han hade ju kunnat paja hela sin karriär, eller typ pajat den för alltid bara för en tävling. Ne det var onödigt tycker jag.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp