Xgames- Big air!

Xgames- Big air!
Jävligt imponerande! Men kan inte låta bli att tänka, åt vilket håll är det på väg?

ett par stavar och lite baggykläder så...?

Xgames- Big air!
Asså varför säger folk att 1620 aldrig har gjorts förut i en tävling? De vore ju annat om dom sa att de va första gången som nån gjorde en DOUBBLE 1620. Och tanner sa typ "I've never seen anybody do a 1620 ever, Who would've thought that the first 1620 would be a double.." och dom på x-games sa ju att en 1620 aldrig hade gjorts i en tävling, Men henrik gjorde ju sin under en tävling. Och plus att andrew taylor också har gjort 1620.. Men de är ju klart att de va ju helt sjuukt de han gjorde..

Senast ändrad:
Xgames- Big air!
Så för att sammanfatta så gjorde 5 åkare sw dub 1440 (rodeo, misty, cork) T-wall, Wells, Ambuhl, TJ och Bobby. Och TJ en dub 1620. Bobby fick två perfect score och TJ fick det en gång.

Xgames- Big air!
Det som hände igår var den sjukaste åkningen någonsin! Men jag tycker inte om att det finns en maxpoäng, bobby fick maxpoäng för sin 1260 och sedan förbättrade han den med en 1440 och hade det inte funnits en maxgräns hade ju den fått ännu mer poäng.

Xgames- Big air!
ahj sa:
Det som hände igår var den sjukaste åkningen någonsin! Men jag tycker inte om att det finns en maxpoäng, bobby fick maxpoäng för sin 1260 och sedan förbättrade han den med en 1440 och hade det inte funnits en maxgräns hade ju den fått ännu mer poäng.
jag trodde inte att man kunde få max poäng! lite konstigt är det ju! :O efter som att max poäng är ett perfekt hopp! och det går alltid att förbättra lite! :)

Xgames- Big air!
okej sjukt åkt, men är det verkligen hitåt vi vill att sporten ska utvecklas? vad blir nästa steg, trippel cork 18 dub mute? jag menar vafan, chilla påre

Xgames- Big air!
jag tror nästa steg blir att dubbel graba dubbel grabs asså bra najs med ex. dub 12 med octobrab till bowarrow grab skulle sitta finfint....

Xgames- Big air!
Snowboard big air inatt var nästan lika sjukt, halldor satte fs double cork 10, bs double cork 12 och nästan bs double rodeo 12.

Xgames- Big air!
ja tycker fan dom kan snurra hur mkt dom vill så länge det ser någorlunda smooth ut med schysst grab och grejjer.

Xgames- Big air!
Asså, Wells körde u allting sjukt mycket bättre än dom andra.
Jag tycker helt klart att han skulle haft bra mycket högre poäng!

Tillbaka
Topp