XSJADO Pioneer (inlines)

FBacklund

Ny medlem
XSJADO Pioneer (inlines)
Halloj!
Jag funderar på att köpa nya inlines...
någon som vet något/har testat de här --->Xsjado Pioneer
Om någon vet nåt om dem, så skriv!!!
Behöver lite hjälp, eftersom jag inte kan nå speciellt mycket om inlines... tycker bara det är kul att köra:)

Senast ändrad:
XSJADO Pioneer (inlines)
någon?
Om man inte vet något om just de här kan
man ju tipsa om andra oxå... med vill helst inte gå över priset
på de jag kollar på nu...

XSJADO Pioneer (inlines)
Om jag säger såhär.. jag kan inte hålla balansen med ett par vanliga rullor (typ Razors och liknande) men när jag får ett par xsjado på fötterna jag kan göra 1,5 m höga kickturns.. grinda och 360 osv... KÖP! deras rull funkar och de har sjukt stora soulplates så att missa railen är omöjligt! KÖP KÖP KÖP!

XSJADO Pioneer (inlines)
magganmaggot sa:
Om jag säger såhär.. jag kan inte hålla balansen med ett par vanliga rullor (typ Razors och liknande) men när jag får ett par xsjado på fötterna jag kan göra 1,5 m höga kickturns.. grinda och 360 osv... KÖP! deras rull funkar och de har sjukt stora soulplates så att missa railen är omöjligt! KÖP KÖP KÖP!
Haha, ja det lät ju bra...:) blir nog de om jag ska köpa nåt...

XSJADO Pioneer (inlines)
Jag tycker de är skit fula :lol: köpa vanliga istället inte sånna med "skor" i :P

Senast ändrad:
XSJADO Pioneer (inlines)
J-Dahl sa:
Jag tycker de är skit fula :lol: köpa vanliga istället inte sånna med "skor" i :P
Mm, kanske det... men de ser sköna ut, och jag såg en kille med såna, han sa att de var sjukt sköna:)
+ att man bara behöver köpa nya skor när/om de blir för små... det är nice:)

XSJADO Pioneer (inlines)
magganmaggot sa:
KIKO_94 sa:
J-Dahl sa:
Mm, kanske det... men de ser sköna ut, och jag såg en kille med såna, han sa att de var sjukt sköna:)
Du kan ha dina vanliga skor!
Ja, bra!!! jag tänkte just fråga om det gick, för det är ju liksom ändå en vanlig sko i själva "skalet"... nice:)

XSJADO Pioneer (inlines)
magganmaggot sa:
KIKO_94 sa:
J-Dahl sa:
Dock inte särskillt smart!
Xsjado kan vara något av de skönaste jag kört med, sitter som en smäck på foten och soulplatesen är sjukligt stora så det är enkelt att locka. Men om du nu skulle tycka att det är skönare att köra med inlinesen löst åtsittande så är inte xsjado optimala! Men ett ord, KÖP!

XSJADO Pioneer (inlines)
magnusericsson sa:
magganmaggot sa:
KIKO_94 sa:
Dock inte särskillt smart!
Xsjado kan vara något av de skönaste jag kört med, sitter som en smäck på foten och soulplatesen är sjukligt stora så det är enkelt att locka. Men om du nu skulle tycka att det är skönare att köra med inlinesen löst åtsittande så är inte xsjado optimala! Men ett ord, KÖP!
Nej, det är ju inte speciellt skönt att köra med lösa...
Men någon som vet om det är stor skillnad på storlekarna på själva inlinesen, alltså inte skorna?
det finns ju medium och large. medium är upp till 27 cm i skostorlek, large är 27,5 och uppåt...
Jag har 26,5 på min vanliga skor, min största fot är 25 och mina fötter KANSKE kommer växa mer...
Jag hade velat ha 27,5, för då är ju allting större och det blir ju mer yta att raila på mm. Men den storleken är slut
och 28 är väl för stort... Om jag tar 27 i skostorlek, är det ju Medium på resten... Är de små eller ändå rätt stora? Man ska typ ta några storlekar större än vanliga skor, men frågan är ju bara vilken...

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp