Yrke: brantåkare, Location: Valmisery

freeride_nu

Aktiv medlem
Jo kära brantåkarvänner,
Ryktet har nått mina öron att småflickorna som vanligt skall vara ytterst lättfotade i Valmisery i år. Kan någon vara så vänlig att bekräfta - så man inte hamnar med något flackåkarkollektiv i Chamo-x!

Annars tror jag att det blir snö, både dag och natt.

Hälsningar
JCM

Kladdiga bardiskar, blöta skidrum och våta grusvägar har inte stoppat dem hittills ialla fall - Chammo-folket däremot gör allt som står i deras makt att ta sig till Det lättfotade Landet i söder men de stoppas brutalt av lättfotade, villiga gendarmer och tvingas upp till bevis på plats. Ännu några drömmar om kärlek i kras.... :-)

Det är väll inte det viktigaste hur brudarna är eller. Här är min

Ranking lista:
1, mycket snö, puder åkning är bättre än SEX

2, bli full men inte för full de är en dag imorgon? man åker inte till Alperna för att supa de kan man göra även här i Sverige. Alperna är till för åkning på 3000 meters höjd! vart hittar man det?

3, De är bara en bonus fall man får en brud med sig hem å får ett score!

Jaha, ja!
Det var som vanligt, men bättre snö.

De unga flickorna är, har alltid varit och kommer alltid att förbli de unga flickorna. Så ock i nådens år 2001.

Val Misery äger ju duktigt fortfarande.

Tja man kan ju inget annat en att hålla med K-Zarc. Jag menar när var du på en krog senast där en kortväxt man kommer inte in, men upp på baren iklädd en rosa speedskidräkt, som sekunderna senare ramlar in i baren. Eller när var du på förfest med en moped, samma dag som du klämmt puder, jag bara frågar.

Tropic rockar!!

Sant käre boroder BAretta!
Det är inte var dag man kombinationsåker puder och garagefest med moped. Svårslaget måste sägas.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp