Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Ytterligare en skidresa förstörd pga mina knän. Vad göra? (nu med video)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bikeaholic" data-source="post: 1084881" data-attributes="member: 108609"><p>Hej allihopa och tack för svaren!</p><p></p><p>Jag kommer knapra inflammationsdämpande nu tills på tisdag och sedan testa att värma upp mycket då och se om jag kan få en sista åkdag innan jag dra hemåt igen.</p><p>Sen får det bli att uppsöka sjukgymnast hemma och se dom kan hitta om det är något som jag behöver jobba extra mycket med, förutom allmän styrka i ben och knäna då. Jag är oerhört stel, tänker att det kan spela in en del också.</p><p></p><p>Jag tränar väldigt allsidigt annars - klättring, mountainbike och slackline bla, men kanske borde slänga in lite tunga benövningar också. Framförallt måste jag träna överhuvudtaget som jag inte hunnit med de senaste månaderna av diverse anledningar. Till nästa vinter blir det skärpning!</p><p></p><p>Tack igen för svaren!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bikeaholic, post: 1084881, member: 108609"] Hej allihopa och tack för svaren! Jag kommer knapra inflammationsdämpande nu tills på tisdag och sedan testa att värma upp mycket då och se om jag kan få en sista åkdag innan jag dra hemåt igen. Sen får det bli att uppsöka sjukgymnast hemma och se dom kan hitta om det är något som jag behöver jobba extra mycket med, förutom allmän styrka i ben och knäna då. Jag är oerhört stel, tänker att det kan spela in en del också. Jag tränar väldigt allsidigt annars - klättring, mountainbike och slackline bla, men kanske borde slänga in lite tunga benövningar också. Framförallt måste jag träna överhuvudtaget som jag inte hunnit med de senaste månaderna av diverse anledningar. Till nästa vinter blir det skärpning! Tack igen för svaren! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Ytterligare en skidresa förstörd pga mina knän. Vad göra? (nu med video)
Tillbaka
Topp