Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Ytterligare en skidresa förstörd pga mina knän. Vad göra? (nu med video)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1085184" data-attributes="member: 83225"><p>Men om du bara är ur snön en väldigt begränsad tid behöver du ju få så mycket sväng som möjligt under den tiden. Då tar ju skärande sväng alldeles för lång tid tänker jag. </p><p></p><p>Men framförallt tror jag att det här kan påverka knäna å det grövsta. Försöker du "bända" runt skidorna nere i snön lär det verkligen ta på knäna...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1085184, member: 83225"] Men om du bara är ur snön en väldigt begränsad tid behöver du ju få så mycket sväng som möjligt under den tiden. Då tar ju skärande sväng alldeles för lång tid tänker jag. Men framförallt tror jag att det här kan påverka knäna å det grövsta. Försöker du "bända" runt skidorna nere i snön lär det verkligen ta på knäna... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Ytterligare en skidresa förstörd pga mina knän. Vad göra? (nu med video)
Tillbaka
Topp