Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Ytterligare en skidresa förstörd pga mina knän. Vad göra? (nu med video)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="supercross" data-source="post: 1085272" data-attributes="member: 49234"><p>Ja jag tycker du ska testa en pjäxa som eventuellt är mer "racigare" än den du har nu (jag vet i och för sej inte vad du åker med).</p><p>Dessutom tycker jag att du ska byta skidor till ett par pistskidor som är ca:170cm med en radie på ca:15m. Ta skidlektioner för att lära dej en basic carvingteknik då får du lära dej hur din grund position ska vara. Ni har ju möjlighet att filma så det är ju ett bra sätt att se hur du utvecklas.</p><p></p><p>Det tips MnO skrev om, med ett mynt mellan smalben och pjäxa håller jag helt med om.</p><p></p><p>Men som jag skrev tidigare kan jag inte avgöra om detta kommer hjälpa mot dina knäsmärtor.</p><p>Troligtvis måste du först vila dina knän tills du är smärtfri.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="supercross, post: 1085272, member: 49234"] Ja jag tycker du ska testa en pjäxa som eventuellt är mer "racigare" än den du har nu (jag vet i och för sej inte vad du åker med). Dessutom tycker jag att du ska byta skidor till ett par pistskidor som är ca:170cm med en radie på ca:15m. Ta skidlektioner för att lära dej en basic carvingteknik då får du lära dej hur din grund position ska vara. Ni har ju möjlighet att filma så det är ju ett bra sätt att se hur du utvecklas. Det tips MnO skrev om, med ett mynt mellan smalben och pjäxa håller jag helt med om. Men som jag skrev tidigare kan jag inte avgöra om detta kommer hjälpa mot dina knäsmärtor. Troligtvis måste du först vila dina knän tills du är smärtfri. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Ytterligare en skidresa förstörd pga mina knän. Vad göra? (nu med video)
Tillbaka
Topp