Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Ytterligare en skidresa förstörd pga mina knän. Vad göra? (nu med video)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bikeaholic" data-source="post: 1085308" data-attributes="member: 108609"><p>MnO: Jättebra tips! Jag ska försöka tänka på allt det där nästa gång jag åker skidor. </p><p></p><p>Jag är dock lite fundersam, för jag brukar hyfsat automatiskt känna vad som är rätt och fel när jag börjar med en ny sport (håller på med alldeles för många sporter :P), men i det här fallet verkar det ju tyvärr inte vara så. Jag undrar om det kan vara så att stelhet någonstans i kroppen kan göra att man hamnar i fel position? Att någon del av kroppen som skall fram mer inte kommer fram för att jag är stel där menar jag. Jag är nämligen oerhört stel i i stort sett hela kroppen.</p><p></p><p>supercross: Jag skall in till Udéns sport där jag köpte pjäxorna och höra vad dom säger. Och ett par pistskidor är nog smart att införskaffa, så får det blir någon vecka i pist med övning framöver.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bikeaholic, post: 1085308, member: 108609"] MnO: Jättebra tips! Jag ska försöka tänka på allt det där nästa gång jag åker skidor. Jag är dock lite fundersam, för jag brukar hyfsat automatiskt känna vad som är rätt och fel när jag börjar med en ny sport (håller på med alldeles för många sporter :P), men i det här fallet verkar det ju tyvärr inte vara så. Jag undrar om det kan vara så att stelhet någonstans i kroppen kan göra att man hamnar i fel position? Att någon del av kroppen som skall fram mer inte kommer fram för att jag är stel där menar jag. Jag är nämligen oerhört stel i i stort sett hela kroppen. supercross: Jag skall in till Udéns sport där jag köpte pjäxorna och höra vad dom säger. Och ett par pistskidor är nog smart att införskaffa, så får det blir någon vecka i pist med övning framöver. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Ytterligare en skidresa förstörd pga mina knän. Vad göra? (nu med video)
Tillbaka
Topp