Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Ytterligare en skidresa förstörd pga mina knän. Vad göra? (nu med video)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="termons" data-source="post: 1085309" data-attributes="member: 46857"><p>Tror inte att stelheten utgör problem. Tror att dina problem beror på just det att du är modig och har lätt att pröva på och lära dig. I det här fallet så lärde du dig snabbt att ta dig ner med skidor i nästan samma tempo som dina kamrater som kanske hade åkt mera. Kommer inte ihåg men har för mig att dina första skidor inte var direkt lättåkta för en nybörjare.. det gör också att du börjar åka med fel teknik. </p><p></p><p>Det kommer nog att bli bra om du du tar åt dig MnO:s och andra bra tips i denna tråd.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="termons, post: 1085309, member: 46857"] Tror inte att stelheten utgör problem. Tror att dina problem beror på just det att du är modig och har lätt att pröva på och lära dig. I det här fallet så lärde du dig snabbt att ta dig ner med skidor i nästan samma tempo som dina kamrater som kanske hade åkt mera. Kommer inte ihåg men har för mig att dina första skidor inte var direkt lättåkta för en nybörjare.. det gör också att du börjar åka med fel teknik. Det kommer nog att bli bra om du du tar åt dig MnO:s och andra bra tips i denna tråd. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Ytterligare en skidresa förstörd pga mina knän. Vad göra? (nu med video)
Tillbaka
Topp