Ytterligare ett tankespel

• Trådstartare Trådstartare MattiasSt
  • Start datum Start datum
Har fått igång tvn :D det ligger en nyckel i väggkontakten som man öppnar med myntet sen tar du galgen som anten på tvn sen tar du det andra batteriet till kontrollen sen funkar den

Hittat telefonen nu fast den funkar inte så satte den i "phone basen" :P

Ni tar myntet och öppnar el-luckan bakom tv:n sen finns det en nyckel där.

Sen hämtar ni skruven under Tv:n efter ;)

Är det någon som kommer någonstans nu? Jag fattar inget..

Har ringt till den där snubben som visst fanns ovanför mig i den lägenheten typ :P Sen fick man en tång man ska hitta ett mynt i den där låsta lådan i skåpet tror jag sen får man komma ut eller om man ska göra nåt mer :P

Viktoria-L tackar ;) Jag sitter typ och trycker överallt bara så hitta jag grejer men nu fastnade jag ;)

MattiasSt: ok, men vad ska man göra? klicka på myntet sedan på väggkontakten? ska tvn va inkopplad? hur får man sörja i glaset? jag har redan skruven...

Ta tången och ta bort knapparna till TV:n!! ta bort galgen från tv:n och använd tången för att böja galgen

AlexanderEriksson. Men hur lyckas du? Jag har tryckt över varje nanometer i hela jävla rummet, och jag hittar inte ens skruven! :D

Hyllengren: Du måste få upp skåpet för telefonen ligger i översta lådan.Säg till om du inte vet hur du får upp skåpet :P

Viktoria-L: har väll en jävla massa tur bara ;) Har tagit knapparna från tvn nu (med tången ) sen tog jag galgen och böjde den sen tog jag kvasten bakom skåpet sen tog jag tången på kvasten då fick men ett par massa strån sen nån kvist eller va det är :P

hyllengren:Ta glaset och tryck på dropparna sen trycker du på lådan

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp