Kör på ett par själv och är monsternöjd!!! lite taskigt isgrepp, men funkar måttligt i pist. Men det är inte för att åka i pist man köper ett par FEEETINGAR utanför är dom outstanding!! Den breda och stora radirn på fram spetsen gör att dom letar sig upp genom snön jättefint.