Zag skidor

Zag skidor
styva, passade inte mycket... inge bra i pist... provade de i skarig nysnö... jobbiga, passar inte min åkstil men de är säkert väldigt bra:)
 
Zag skidor
Kör på ett par själv och är monsternöjd!!! lite taskigt isgrepp, men funkar måttligt i pist. Men det är inte för att åka i pist man köper ett par FEEETINGAR utanför är dom outstanding!! Den breda och stora radirn på fram spetsen gör att dom letar sig upp genom snön jättefint.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp