Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Var god och utveckla detta för osserik_lagg sa:De verkar ha snott Tegsnäs formgivning - oväntat. Men Tegsnäs har väl förstås alltid legat i framkant på produktutveckling.
Här kommer beviset:PNyberg sa:Var god och utveckla detta för osserik_lagg sa:De verkar ha snott Tegsnäs formgivning - oväntat. Men Tegsnäs har väl förstås alltid legat i framkant på produktutveckling.![]()
Har kört på denMarkusO sa:Eh, killar. Det är 2012. Kolla kalendern.
Laisan fanns alltså redan förra vintern. Klämde på den på ett skidtest FÖRRA november. Åkte den dock aldrig. Ångrar det bittert eftersom jag då ju kunnat briljera ÄNNU mer i den här tråden. Om det är möjligt att göra det vill säga. Det känns nästan som jag redan ligger på max.
![]()
Imponerande, trodde bara den fanns på bild. Var den bra? Men den kanske är bäst på bristande skare där den lilla smala spetsen går fram som en isbrytare. Kanske funkar men ändå ett ganska ovanligt underlag som kanske inte blir så roligt ändå. Fast det var ju ett bra pris mot den andra - är denna bara hälften så bra mot den?Hasse_Lindborg sa:Har kört på denMarkusO sa:Eh, killar. Det är 2012. Kolla kalendern.
Laisan fanns alltså redan förra vintern. Klämde på den på ett skidtest FÖRRA november. Åkte den dock aldrig. Ångrar det bittert eftersom jag då ju kunnat briljera ÄNNU mer i den här tråden. Om det är möjligt att göra det vill säga. Det känns nästan som jag redan ligger på max.
![]()
![]()