Zermatt 08/09

ski88

Ny medlem
Zermatt 08/09
Tja!
Planerar en säsong i Zermatt, letar boende för fullt just nu. Har DU boendeplats över din lägenhet eller letar du också boende? Hör av dig så får vi snackas vid! En ryamatta eller ett hyfsat mjukt golv funkar bra det med, jag är inte jättekräsen..

Har dessutom fått jobberbjudanden från några av skidskolorna, är det någon som vet vilka skidskolor i Zermatt som har bra rykte respektive mindre bra rykte? Jag tänker då på bland annat skidksolorna: Almrausch, Stoked och Prato Borni..

Hör av er:)

Senast ändrad:
Zermatt 08/09
Stoked e en ganska stor skidskola, allt från schweizerostar till engelsmän men mest tyskspråkiga. Fula kläder ett minus..Almrausch lite mindre skidskola, kallas även gröna skidskolan..

Zermatt 08/09
Va fan grabbar. Alla vet ju att "blå-jackorna" hade snyggast tjejer... Det vet väl du smotthrider hur de är att stå vid Olympia och skotta snö när dom åker förbi!
Ska ni ner i år med eller grabbar?

Zermatt 08/09
Känns som att tråden spårat ur lite, men tack för infon grabbar.. tror jag..

Fortfarande MYCKET intresserad av all info o hjälp ang boende, mycket desperat - kan tänka mig en isolerad snögrotta om snön redan börjat falla över Zermatt. Jag står för egen sovsäck.

Hör av DIG om du har någon som helst info, verkar omöjligt med boende i Zermatt denna säsong!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp