Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Zero spin eller switch zero spin?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bo87" data-source="post: 191483" data-attributes="member: 32300"><p>jag iaktar med glädje hur ni rycker er i håret som matadoren i ferdinand och förblir vakna om nätterna med orden ekandes i öronsnäckan likt en idogen tinnitus.</p><p>Damer och herrar (jag sätter damer först för att dessa kurv-varelser är underrepresenterade i sammanhanget och jag tycker det är jÄtTeHäFtIgT att vara feminist), Nu är det så att det heter Zero-Spin och så är det bara. börjar ni figurera i ordets logik och korrektion så är det... hur ska man säga... superfluöst (onödigt på svensson-svenska, men jag analyserade vad det var som fick vissa personers inlägg att ha mer tyngd och kom till resultatet att det är mängden ordbajs (något som är rövlätt. för er som har sett F-r-i-e-n-d-s så vet ni att man bara högerklickar på ett ord i word och väljer funktionen synonymer (men jag behöver inte det för jag är så jävla smart. yepp, I said it. men man kanske ska komma ur parentesen nu och sätta punkt?))).</p><p></p><p>Om ni tycker att tricktermer är en vokabulär som är präglad av lyrisk logik så kanske ni skall klia er i bakhuvudet och ta en titt på trick som: Misty, Rodeo, Dinner roll, Underflip, Bio, Pretzel, Blunt, Cruton (dubbel-japanen som har 20 olika ord), Toxic grab m.fl.</p><p></p><p>Kontentan, damer och herrar, är att någon kom på ordet och sen så kör vi med det. Logik och reson, som ni så relentiskt eftersöker, är INTE en faktor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bo87, post: 191483, member: 32300"] jag iaktar med glädje hur ni rycker er i håret som matadoren i ferdinand och förblir vakna om nätterna med orden ekandes i öronsnäckan likt en idogen tinnitus. Damer och herrar (jag sätter damer först för att dessa kurv-varelser är underrepresenterade i sammanhanget och jag tycker det är jÄtTeHäFtIgT att vara feminist), Nu är det så att det heter Zero-Spin och så är det bara. börjar ni figurera i ordets logik och korrektion så är det... hur ska man säga... superfluöst (onödigt på svensson-svenska, men jag analyserade vad det var som fick vissa personers inlägg att ha mer tyngd och kom till resultatet att det är mängden ordbajs (något som är rövlätt. för er som har sett F-r-i-e-n-d-s så vet ni att man bara högerklickar på ett ord i word och väljer funktionen synonymer (men jag behöver inte det för jag är så jävla smart. yepp, I said it. men man kanske ska komma ur parentesen nu och sätta punkt?))). Om ni tycker att tricktermer är en vokabulär som är präglad av lyrisk logik så kanske ni skall klia er i bakhuvudet och ta en titt på trick som: Misty, Rodeo, Dinner roll, Underflip, Bio, Pretzel, Blunt, Cruton (dubbel-japanen som har 20 olika ord), Toxic grab m.fl. Kontentan, damer och herrar, är att någon kom på ordet och sen så kör vi med det. Logik och reson, som ni så relentiskt eftersöker, är INTE en faktor. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Zero spin eller switch zero spin?
Tillbaka
Topp