Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kolla med UCPA.se om de har platser. De kör ju iaf en buss den sträckan och anpassat efter Norwegians tiderNågon som känner till någon busstransfer mellan Grenoble airport och Val d'Isere som avgår efter 20 på lördagar? Har tidigare åkt med Bens bus, men de har flyttat fram sista avgång till Val d'Isere den här säsongen.
Från och med 19/20 flyger inte UCPA längre Arlanda-Grenoble, förutom för de som ska åka till Serre Chevalier. UCPA har gått över till att flyga till Geneve istället.Kolla med UCPA.se om de har platser. De kör ju iaf en buss den sträckan och anpassat efter Norwegians tider
Jaha! Det hade jag missat. Bara använt den transfern en gång. Det var plågsamt att sitt på en buss till Valdi utan att få mat. Så numera hyr vi alltid bil. Det går på ett ut så länge man är minst 2. Och då kan man stanna på McD direktFrån och med 19/20 flyger inte UCPA längre Arlanda-Grenoble, förutom för de som ska åka till Serre Chevalier. UCPA har gått över till att flyga till Geneve istället.
Jo, det hade jag missat också ... så jag har bokat en hyrbil också, men den är avbokningsbar. Har du någon koll på vad det brukar sitta för däck på bilarna hos uthyrarna på Grenobles flygplats, sommardäck, friktionsdäck, dubbdäck? Det står på vissa bilar att man kan lägga till vinterdäck, till den helt orimliga summan 150€ för en vecka. Snökedjor kan man också hyra, för 44€ i veckan. Ett par nya på biltema kostar 250:-, problemet är ju att man inte vet vilken dimension det är på däcken, annars skulle jag köpa på biltema och ta medJaha! Det hade jag missat. Bara använt den transfern en gång. Det var plågsamt att sitt på en buss till Valdi utan att få mat. Så numera hyr vi alltid bil. Det går på ett ut så länge man är minst 2. Och då kan man stanna på McD direkt
Vanliga sommardäck hos de flesta. Det funkar bra 9/10 ggr. Upp till Valdi är det rätt ok väg också så jag skulle inte oroa mig för det. Ta kedjor dock ifall att. Du kommer inte behöva dem men jag har för mig att det är krav på såna på den vägen. Så om det snöar kan polisen stoppa dig och inte släppa upp dig. Så egentligen kanske bara köpa på Biltema och ta med o visa dem. De kanske inte kollar så de passarJo, det hade jag missat också ... så jag har bokat en hyrbil också, men den är avbokningsbar. Har du någon koll på vad det brukar sitta för däck på bilarna hos uthyrarna på Grenobles flygplats, sommardäck, friktionsdäck, dubbdäck? Det står på vissa bilar att man kan lägga till vinterdäck, till den helt orimliga summan 150€ för en vecka. Snökedjor kan man också hyra, för 44€ i veckan. Ett par nya på biltema kostar 250:-, problemet är ju att man inte vet vilken dimension det är på däcken, annars skulle jag köpa på biltema och ta med![]()