Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hej,
är det någon som ska på Freeride helgen i Åre?
Söker åksällskap!
Låter kul, vi kommer nog hänga i parken och lappa tusenmetersliften mest. Vi kanske borde slå våra klocka huvuden ihop? Är det nån som vet vilken helg det är föresten?Jag tänkt dra dit! Vi är ett gäng halvfinnar som tänkte göra en jäkla panghälg på Dahlboms. Sist vi var där 2009 var det ett jävla drag under freeridehelgen, och jag tvekar på att det kommer vara färre jibbers än för 11 år sedan! Ps: någon som vill åka med från Levi? Det är bara jag o Pekka som åker i bilen därifrån så om nån vill med år det bara att hojta!
... och lappa tusenmetersliften mest.
Nyfiken?! Vad menar du?!You're in for a surprise!
Undrar jag med men alltid kul med överraskningarNyfiken?! Vad menar du?!
Undrar jag med men alltid kul med överraskningar![]()
Åker man och väntar på att dalstationen ska dyka upp blir varvet lite långtOm "lappa tusenmetersliften" betyder åka tusenmetersliften om och om igen så blir det svårt.
Hej!
Jag var där -08 och tyckte det var jättebra. Vore kul att uppleva det igen. Wallmansafterskin på dippan är ett måste!
Vi är ett glatt gäng som kommer upp så du kan säkert hänga på oss någon dag. Är det bara skidsällskap du söker eller kan det även slinka ner nån kall på Broken?
Jag tänkt dra dit! Vi är ett gäng halvfinnar som tänkte göra en jäkla panghälg på Dahlboms. Sist vi var där 2009 var det ett jävla drag under freeridehelgen, och jag tvekar på att det kommer vara färre jibbers än för 11 år sedan! Ps: någon som vill åka med från Levi? Det är bara jag o Pekka som åker i bilen därifrån så om nån vill med år det bara att hojta!
Senaste jag hörde var att det är hemligt i år pga för stökigt tidigare. Så man gör en film som tidigare med sjuka saker och lägger upp med hashtag och sen blir man inbjuden till den hemliga banketten. Men ingen officiell info finns.Vet nån om det kommer bli någon kungen af skutan-tävling i år?? Jag och ett gäng polare är sugna på att ställa upp!