Freeride helgen Åre 2020

Fabianomne

Aktiv medlem
Jag tänkt dra dit! Vi är ett gäng halvfinnar som tänkte göra en jäkla panghälg på Dahlboms. Sist vi var där 2009 var det ett jävla drag under freeridehelgen, och jag tvekar på att det kommer vara färre jibbers än för 11 år sedan! Ps: någon som vill åka med från Levi? Det är bara jag o Pekka som åker i bilen därifrån så om nån vill med år det bara att hojta!

Jag tänkt dra dit! Vi är ett gäng halvfinnar som tänkte göra en jäkla panghälg på Dahlboms. Sist vi var där 2009 var det ett jävla drag under freeridehelgen, och jag tvekar på att det kommer vara färre jibbers än för 11 år sedan! Ps: någon som vill åka med från Levi? Det är bara jag o Pekka som åker i bilen därifrån så om nån vill med år det bara att hojta!
Låter kul, vi kommer nog hänga i parken och lappa tusenmetersliften mest. Vi kanske borde slå våra klocka huvuden ihop? Är det nån som vet vilken helg det är föresten?

willfjall

Ny medlem
Hej!
Jag var där -08 och tyckte det var jättebra. Vore kul att uppleva det igen. Wallmansafterskin på dippan är ett måste!

Fabianomne

Aktiv medlem
Hej!
Jag var där -08 och tyckte det var jättebra. Vore kul att uppleva det igen. Wallmansafterskin på dippan är ett måste!
Hmm.. Dippan känns lite för flashigt för min smak. Vet att det är där dom brukar köra JOSS-vip-festerna varje år. Jag och polarna satsar på Dahlboms på torget, ligger i samma hus som Rip Curl!

johngustafsson

Aktiv medlem
Vet nån om det kommer bli någon kungen af skutan-tävling i år?? Jag och ett gäng polare är sugna på att ställa upp!

jallax

Medlem
Vi är ett glatt gäng som kommer upp så du kan säkert hänga på oss någon dag. Är det bara skidsällskap du söker eller kan det även slinka ner nån kall på Broken?
Jag hakar gärna på! Kanske går att sync med finska ligan från Levi också?
Pecka verkar vara en skön snubbe!

Förstår inte riktigt din fråga om bara skidsällskap och några kalla?
Är det kallt inne på Broken? Bör man komma dit i skidkläder för att hålla värmen?

jallax

Medlem
Är det Pekka som gör quad twist? Tycker jag känner igen namnet från en skidfilmen. Minns inte riktigt vilken. Fria Radikaler eller Teddybjörnar i kris?

Vilket som åker jag gärna med er! Ser fram emot att Lappa tusenmetern

felix

Aktiv medlem
Pekka betyder det att ni passerar Luleå? Kanske skulle haka på isf.

Är dock mer en Dippankille men man kanske kan kryssa mellan Dahlboms/Dippan...

Lappa tusenmetern låter givet.

willfjall

Ny medlem
Vet nån om det kommer bli någon kungen af skutan-tävling i år?? Jag och ett gäng polare är sugna på att ställa upp!
Senaste jag hörde var att det är hemligt i år pga för stökigt tidigare. Så man gör en film som tidigare med sjuka saker och lägger upp med hashtag och sen blir man inbjuden till den hemliga banketten. Men ingen officiell info finns.

Snödjup

Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp